thesimsbest

Alla inlägg under januari 2011

Av Andréa Sims - 29 januari 2011 23:10

Vad tycker ni om min nya sims header då?? Hoppas ni gillar den!!!

:)

Av Andréa Sims - 29 januari 2011 11:00

Så, nu har jag iallafall fixat designen på bloggen, nu ska jag bara göra en snygg header     Igår hade jag 9 läsare på bloggen, är jätte glad!!! 9 läsare är ju igentligen inte så mycket men bloggen är ju helt ny!!! men vad tyckte ni om fusken jag la ut igår då?? har ni tästat några eller??    Jag är inte säker på att jag hinner blogga så mycket idag men jag kanske kan lägga ut mer fusk eller något annat ikväll!!


  

Av Andréa Sims - 28 januari 2011 17:26

  • motherlode - Man får 50 000 kronor
  • moveObjects - Objekt kan placeras överallt i köp och bygg-läge
  • reserSim - Få tillbaka personen till ett säkert ställe i hemmet
  • constrainFloorElevation - Ändra terrängen oavsett om objekt eller person är i vägen
  • disableSnappingToSlotsOnAlt - Objekt kommer inte att "klossas ihop" när du håller inne [Alt]
  • fadeObjects - Objekt tonas när du kommer nära det
  • hideHeadlineEffects - Visa prat/tankar ovanför personernas huvuden
  • jokePlease - Visa ett skämt
  • slowMotionViz <0-8> - Slowmotion; 0 år normal, 8 är slöast
  • testingCheatsenabled - Aktivera testläget för fusk
  • unlockOutfits - Lås upp karriär - kläder och uniformer i skapa en sim
  • freerealestate - Ignorera kosnaden när du köper en tomt
  • help - Visa alla kommandon i konsollen
  • Forcetwins - Få tvillingar 

Jag har inte tästat alla fusk så jag vet inte fall att fungerar så bli inte sur på mig om det inte fungerar!! Vissa av dom här fusken kan kanske fungera på The sims 2 också!!! Men jag kommer lägga ut fusk till sims 2 någon annan gång, kanske till och med imorgon, vem vet!! Men jag kommer såklart försöka hitta fler fusk till Sims 3 som jag kan lägga upp här någon gång!!!



Av Andréa Sims - 26 januari 2011 20:18

Hej och välkommen till min nya blogg!!!

Den här bloggen kommer att handla om The sims !!!

Jag kommer ge er tips och fuskkoder och mycket mer!!! Ibland kanske jag också skriver om andra saker men för det mesta så är sims som jag skriver om. 

Det här är den helt rätta bloggen för dom som gillar sims!!!


Herro!!! / Jag


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan alla sims älskare!!! I denna blogg kommer jag lägga ut fusk koder, tips och mycket mer!!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards